torsdag 4 september 2008

Trött

Ber om ursäkt för bristen på uppdatering, men jag har inte kunnat koppla in min dator ty jag har inte lyckats hitta en adapter för de japanska kontakterna förrän i dag. ÄNTLIGEN! Ingen telefon, ingen dator och inte ens någon klocka - gissa hur avskuren från världen man känner sig då. Jag var tvungen att be min rumskamrat väcka mig två gånger... men nu har jag i alla fall skaffat en gammaldags väckarklocka.

Det har varit så oerhört mycket att göra - allt från diverse orienteringsföreläsningar och matriculation ceremony till att gå till ett kontor och fylla i formulär för att bli registerad som utlänning.

Jag har i alla fall fått igång min dator och jag har köpt en cykel och en väckarklocka. Till yttermera visso bor det nu lite mat i kylen...

Lovar att blogga mer så fort jag fått lite ordning på mitt liv här!

Inga kommentarer: